Ahşap Çocuk Oyun Evi Üretimi

AHŞAP ÇOCUK OYUN EVİ ÜRETİMİ
Köpek Kulubesi satın almak isteyenler mutlaka araştırmalarını internet üzerinden yaparak ürün özellikleri ve fiyat karşılaştırması yapmalılar. Kurumsal üretim firması tarafından sunulan ürünlerse birbirinden şık tasarımların yanı sıra sağlamlık ve dizayn olarak da ön plana çıkıyor. Farklı Ahşap Çocuk Oyun Evi modellerinin bulunduğu üretim firmasının web sitesinde, çocukların en iyi arkadaşı köpekler de unutulmayarak aynı estetikte kulübeler de üretiliyor. Ürünleri sıfırdan üretmek isteyenler siparişin tamamlanması için bir süre boyunca bekleyebiliyor. Stokta bulunan ürünlerse üretim firması tarafından bizzat teslim ediliyor. Ürünler özenle paketleniyor ve hava baloncuklu kaplama malzemeleri ile korunuyor. Bu sayede hem oyun evleri hem de Ahşap Köpek Kulubesi modelleri güvenle tarafınıza ulaşıyor. Ulaşım için şehir içinde herhangi bir kargo ücreti ödemiyorsunuz. Eğer siparişinizi İstanbul dışından yaptıysanız yol masraflarını karşılıyorsunuz. Üretici firma, Türkiye’nin neresinde olursanız olun montaj için alanında uzman olan ekibini yönlendiriyor. Bu sayede montajdan kaynaklanabilecek tüm sorunlar ortadan kalkıyor. Özenli işçilikle ahşaba yeni bir form kazandıran üretim firması, birinci sınıf kaliteli ürünlerle hayalinizdeki çocuk oyun evini çocuklarınıza armağan etmenizi sağlıyor.
Oyun Evlerini Üretim Aşaması
Oyun evlerinin üretim aşaması oldukça özenlidir. Üretim firmasında çalışan tasarımcılar, tıpkı gerçek bir evin nasıl dizayn edileceğini belirler gibi özenli bir çalışma gerçekleştirirler. Ürünlerin tarzının belirlenmesinde çocuk ruhları ön plana çıkar. Böylece ortaya çok kaliteli ve çocukların dikkatini çeken tasarımlar ortaya çıkar. Hazırlanan tasarımların çocukların güvenliği için ideal olması için bazı eklentiler yapılabilir. Örneğin; Ahşap Çocuk Oyun Evi salıncak eklentili olacaksa belirli bir yükseklik üzerine kurulabilir. Ahşap paneller üzerine sabitlenen evlerin yüksekliği, bir çocuğun düştüğünde yaralanma ihtimalini ortadan kaldıran yükseklikte tercih edilir. Evlerin çatısı da dahil olmak üzere hiçbir alanında sivri cisim kullanılmaz. Bu da çocukların yaralanma riskini ortadan kaldırır. Birbirinden farklı tasarımlara ahşabın estetik dokusu ile hayat verilir. Böylece çocuklar doğadan geleni yaşamlarının içine dahil etme fırsatı bulurlar. Oyun evlerinin üretimi standart bir tasarım olabileceği gibi Robin Hood tarzı ağaç ev şeklinde de olabilir. Robin Hood tarzındaki oyun evleri, ağaçların arasında ve çocukların ulaşabileceği yükseklikteki ağaç üstlerine kurulur. Bu da çocukların bir nevi survivor ortamına sahip olmasına yardımcı olur.
Bırakın Çocuklar Tırmanmayı Öğrensin
Günümüz çocukları evlerin içine hapsolarak her şeyi dijital dünyada yaşıyor. Bu da çocukların hareketsiz kalmasına sebep oluyor. Çocukları evlerinden çıkararak hijyenik ortamlarda oyun oynamalarını sağlamak için oyun evlerini tercih edebilirsiniz. Ağaçtan üretilen ve doğal olarak nefes alabilen özellikte olan oyun evlerine Köpek Kulubesi üretimi ve satışını yapan üretim firmasından ulaşabilirsiniz. Üretim aşamasında seri üretim değil, her biri el işçiliği ile üretilen ürünlere sahip olursunuz. Böylece her birinizin evlerinde benzersiz oyun evleri bulunur. Oyun evleri birinci sınıf ahşaptan üretilir. Çam ağacından elde edilen bu ahşap nemi içine hapsederek ortamda bakteri ve küf oluşumunu engeller. Evler beton emine sabitlenebileceği gibi ayaklar aracılığı ile belirli bir yükselti üzerine de kurulabilir. Yalıtımsız karkas sistemi ile oluşturulan ürünlere ek yalıtım malzemesi de eklenebilir. Ek yalıtım malzemesi genellikle taş yününden kullanılır. İki ahşap arasına yerleştirilen yalıtım malzemesi, oyun evlerinin içinin dört mevsim boyunca ideal sıcaklıkta kalmasını sağlar.
Sağlıklı Çam Ağacından Üretim
Genellikle 18 mm kalınlığındaki çam lambriden üretilen oyun evlerinin çatısında istediğiniz her rengi tercih edebilirsiniz. Marina kontra uygulaması ile tamamlanan çatılar evlere estetik bir görünüm katar. Ahşap lambri ve shingele ile hazırlanan çatılar, evi yağmur, kar ve güneş ışını gibi olumsuz çevresel koşullara karşı korunaklı hale getirir. Ahşaptan üretilen kapı ve pencerelerde cam yerine pleksi kullanılır. Kırılmaz özellikteki bu ürünler sayesinde çocuklar güvenle oyun oynayabilirler. Evler, içerisinde kapı kolu ve kilit gibi ince ayrıntılar dahil şekilde gönderiliyor. Evlerde kullanılan ahşap koruyu boyalar, ürünlerin uzun yıllar boyunca deforme olmadan kullanılabilmesine olanak tanır. Sadece çocuklarınız için değil, en sadık dostunuz olan köpekleriniz için de birinci sınıf ahşaptan üretilen Ahşap Köpek Kulubesi seçenekleri ile arka bahçenizi içinden hiç çıkmak istemeyeceğiniz yaşam alanlarına dönüştürebilirsiniz. Tüm ürünleri sıfırdan yaptırmak istiyorsanız sipariş aşamasında ne zaman teslim edileceği hakkında bilgi alabilirsiniz. Çünkü, üretim iklim koşullarına göre değişebiliyor. Çocukların sağlığına herhangi bir zararı bulunmayan doğal ürünlere sahip olmak için sadece üretim firmasının web sitesine girerek sipariş vermeniz yeterli. Günün her saatinde verebileceğiniz siparişlerle çocuklarınıza güzel bir çocukluk anısı bırakmanın tam zamanı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kişiye Özel Ahşap Oyun Evleri

Kişiye Özel Ahşap Çocuk Oyun Evi