Ahşap Oyun Evleri İmalatı

Ahşap Satış Büfeleri ve oyun evleri imalatında bulunan firmalar, ürünleri özenli işçilikle hayata geçiriyor. Tasarım ve üretim ekibinden oluşan, geniş bir personel ağına sahip olan Ahşap Çocuk Oyun Evi firmalarında kullanılan ürünler ithal ediliyor. Birinci sınıf çam ağacının kullanıldığı Ahşap Oyun Evleri modellerinde yalıtımsız karkas sistemi kullanılıyor. İsteyen herkes, ekstra yalıtım yaptırma imkanına da sahip oluyor.

Oyun Evlerinde Ekstra Yalıtım İmkanı

Oyun evlerinde ekstra yalıtım yaptırmak isteyenler için ek ahşap malzeme ve taşyünü ile yalıtım yapılıyor. Ahşap Satış Büfeleri ve oyun evlerinin çatısı OSB levha ve shingele sistemi kullanılıyor. Marina kontra sistemi ile de çatılar istenilen her renkte boyanabiliyor. Ahşap Oyun Evleri üretiminde, imal edilen parçalar monte edilerek bir bütünlük sağlanıyor. İmalat sonrasında ürünler ahşabı koruyucu özel bir boya ile boyanıyor. Ahşap Çocuk Oyun Evi imalatında kullanılan ürünlerin tamamı böceklenmeye ve kurtlanmaya karşı emprenye ediliyor. Bu sayede çocuklar ahşabın doğallığının keyfine varırken bu doğallıktan oluşabilecek problemlerin de önüne geçiliyor. Ahşap oyun evlerinin imalatı hakkında daha fazla bilgi ise www.siteadi.com adresinde bulunuyor.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ahşap Çocuk Oyun Evi Üretimi

Kişiye Özel Ahşap Oyun Evleri

Kişiye Özel Ahşap Çocuk Oyun Evi